I morra henter vi valpen!!! ...og navnet er Gråna!

Tiden er kommet og i morra har familien økt til fire!
Navnet på valpen er Gråna. Det har min kjære samboer Elg bestemt for ca ti år siden, så det var ikke så mye å lure på!

Var en tur og besøkte valpene sammen med Elg for en gang skyld. Han har vært der en gang før, men vi har ikke fått til å dratt begge to sammen. Men det var godt vi gjorde.. For da vi kom dit og skulle plukke opp valpen vår, fant vi brått ut at vi hadde to valper! Dvs at den valpen som er på bildene fra forrige innlegg er en annen enn den vi egentlig hadde avtalt at vi skulle ta..! Er ikke såå lett å se forskjell på disse gråtrolla.. Veldig glad at vi ikke fant ut det på dagen vi skulle ta med en av de hjem! Heldigvis var ikke den som jeg hadde ute sist (og som ikke er den vi har holdt av) tinga på av noen andre, så da kunne vi bare velge på nytt mellom de to. Endte opp med den som jeg ikke hadde ute sist, men den som vi faktisk hadde tinga på. Selv om jeg til å begynne med var i veldig tvil om hvem vi skulle ta, så følte jeg meg veldig sikker på at vi hadde valgt rett til slutt. Virker som en snill og rolig (i den grad en valp kan være rolig) valp vi får!




Elg og den endelig utvalgte

1 kommentarer:

Legg inn en kommentar