Dobbelt så mye moro!

I går var en super dag. At det skulle være så artig med valp i huset hadde jeg ikke trodd. Var vel litt bekymra for hvordan det skulle gå med Tina og Gråna, men det går jo så lett!
Her er det fryktelig kaldt om dagen. Ihvertfall for en liten tass som Gråna. Det er såvidt ho rekker å gjøre fra seg ute før ho skjelver som et løv.

Tina og jeg derimot er litt bedre rustet, for ikke snakke om godt kledd, så vi trosset de drøye 20 minus og gikk på tur i det flotte snøværet:


Allerede gode venner:

Litt uvant med en valp med så stor apetitt! Ho er helt vill etter maten sin, noe jeg har tenkt til å utnytte i stor grad. Operasjon valpetrening er i gang... Tina synes det er helt greit at jeg trener Gråna. Foreløpig har ho enten vært i buret sitt med en fyllt kong, eller så har Elg distrahert ho med litt leking. Imponert over at det går så greit! Ho har allerede skjønt at det lønner seg å godta at jeg og Gråna leker!

Gråna trener kontakt, jeg får en sitt på kjøpet:


Så litt håndtargeting:


Så var vi klare for litt fellestrening:

..og tilslutt litt felles leking:

2 kommentarer:

  • Kristine | 29. november 2010 kl. 13:01

    Så arti!!!! Blir helt betatt her jeg sitter og titter på alle bildene og filmsnuttene!!!
    Blir super lydighetsbikkje det der! Får håpe det blir litt mildere, så det ikke blir så kaldt og ut!

    Tina er jo helt herlig da, skal se dette gir ringvirkninger til andre ting også! Helt utrolig hvor tålmodig hun er med valpen! Sikkert kjempelurt og gi henne andre goder når du trener valpen; "åh, kult, Gråna skal trene, hva slags snadder/leik får jeg denne gangen da?"

  • Kristine | 29. november 2010 kl. 13:22

    Og stilige bilder av revehoppet til Tina! Det er så kult når de hopper sånn! (Bare de ikke får fangst så:-S)

Legg inn en kommentar