En aldri så liten milepel

For første gang i historien har Tina vært med meg på jobb! 2 1/2 time holdt jeg på med å ta ned saugali mens ho sprang rundt meg. Det gikk kjempebra og ho holdt seg i nærheten hele tida! Hadde lomma full av ost så jeg fikk belønnt hver gang ho kom inn til meg og så dro jeg fram ballen i ny og ned. Totalt ble jeg vel sinka med et kvarter tror jeg, så vi sparte faktisk tid, siden jeg slapp å aktivisere ho på noe annen måte. Når vi var ferdig gikk ho rett i dusjen (eller under hageslangen om du vil). Ble litt mye leire, sau- og hestemøkk i pelsen. Passet bra for da er ho ren og pen til ho skal bort. Elgjakta starter jo opp i helga og da skal Tina være på ferie i Malm. Kjører dit i morra og passer på å få en treningsøkt med Kristine først. Blir litt trist å dra fra ho, men jeg vet at ho kommer til å få en toppers uke og det skal også jeg ha, så da går det greit!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar